Monday, June 23, 2014

Kembara Lensa (Aiman Freelancer) - Ch2

Salam'alaikum

hari ni aiman nak cerita lagi mengenai kembara lensa aiman ke Festival Buku Antarabangsa yang dibuat di PWTC tempoh hari. Alhamdulillah Allah telah menggerakkan hari aiman untuk kesini, memang tidak rugi. Ramai sahabat dan kenalan aiman, dapat aiman jumpa disini.

Sampai je disini, tempat pertama aiman pergi adalah booth Langit Illahi, berjumpa dengan saudara Hilal Asyraf. Alhamdulillah, dalam pertemuan yang singkat itu, dapat merapatkan lagi ukhuwah antara kami berdua. 





Seterusnya kami mengambil beberapa keping gambar suasana dalam PWTC, memang sangat ramai yang hadir (alhamdulillah) ke lubuk2 ilmu..





Seterusnya, sebelum pulang, kami singgah solat di Masjid Negara. Kawasan ni juga agak popular dikalangan pelancong, kerana ramai juga pelancong yang datang untung melihat kawasan perkarangan dan dalaman masjid. Aiman juga telah menangkap beberapa keping gambar kawasan sekitar Masjid negara :)





Sampai sini sahaja kembara lensa aiman.. in syaa Allah ikuti aiman dalam kembara lensa yang akan datang. akan ada banyak lagi gambar2 menarik yang bakal aiman update. :)

Salam'alaikum..





No comments:

Post a Comment